سالگرد

اولین سالگرد وبلاگ من گذشته من

تاریخ ساخت این وبلاگ ۱۷/۹/۸۳

 

 



سلام یک سال از آمدن من به دنیای اینترنت بخصوص روی آوردن به وبلاگ نویسی میگذرد .

یکسال پیش من توسط دوست همراهم آقای  مصطفی  (عشق گمشده من) من با دنیای اینترنت آشناشدم

هدف من از آمدن بدنیای اینترنت را بهتر بگویم پیدا کردن یک دوست ویا یک مشاور بود چون کسیرا نداشتم درسته برادر خواهر ..بودند ولی آنها بجای خود بودند بعضی حرفهای مرا نمیفهمیدند وخیلی حرفهارا نمیتوانستم به انها بگویم جز یک دوست  کسیرا نداشتم مصطفی بود ولی او بیشتر حواسش به چیزها ی دیگر بود بماند پس من به دنیای اینترنت امدن با امید بسیار درسته به بعضی خواسته هایم اول نرسیدم ولی خدا تنهایم نگذاشت در اینترنت اول چون پسر بودم اصلا مورد توجه قرارنگرفتم وبهتربگم مرا فراری دادن هرکسی درچت میفهمید من پسر هستم با من خداحافظی میکرد میرفت دلم شکست خواستم بروم دیگرنیایم ولی امیدم را ازدست ندادن دوباره شروع بکارکردم اول اشنای من با خانم سمانه بود ایشان مرا خیلی راهنمایی کردند  که همینجا ازایشان کمال تشکر رادارم امیدوارم بتوانم جبران کنم  بگویم حرفهای شما هنوز در یادم هست وحال فهمیدم وممنونکه بمن گفتید

من از زمانهای قدیم خاطراتم را را دردفاتری مینوشتم

تا اینکه آقا مصطفی منو با دنیا ی وبلاگ اشنا کرد من اولین وبلاگم را ساختم هیچ تجربهای نداشتم شروع بنوشتن کردم ولی کسی بمن سر نزد خیلی دلسرد شدم ولی دوباره تلاش کردم تا اینکه .

یک روز که یادم نیست برای چه خانه بودم تواین فکر بودم که یک اسم برای وبلاگم بسازم اسامی بسیاری را امتحان کردم ولی هیچ کدام بدل من ننشست تا اینکه ستاره عزیز را در یاهودیدم با اوم مشورت کردم هدف و موضوعی که میخواستم بنویسم را برای او گفتم واو این اسمرا بعنوان یادگار برای وبلاگم برگزید اسمی که برای من پربرکت بود وباعث اشنایی من باشما شد و ان اسم این بود (من گذشته من ) که همینجا ازاین عزیز هم کمال تشکر رادارم  امیدوارم بتوانم جبران کنم

یهدای عزیز هم راهنمایی های کرد که در اول کارم که ازاوهم کمال تشکر رادارم

دوست داشتم اسامی اولین خوانندگان وبلاگم را بنویسم ولی چون ترسیدم اسمی را فراموش کنم گفتم نگویم بهتر است امیدوارم مراببخشید وتشکر قدردانی مخصوص ازکسانیکه هنوز بیادم هستند بمن سرمیزنند

اولین قالب ولوگو را مصطفی عزیز هدیه کرد

و لوگویی زیبا هم توسط شراره عزیز بمن هدیه شد که دروبلاگ این عزیز موجود میباشد

واولین کسی که لوگو ی مرا دروبلاگش گذاشت وبمن منت نهاد یگانه عزیز بود که ازاین تاریخ بعد خیلی بمن لطف کرد اولین بار وقتی که قالب بهم ریخت ایشان درقالب جدید زحمات بسیاری گشید وایشان بودکه هومن عزیزرا بمن معرفی کرد

هومن عزیز خیلی زحمات بسیاری برای من کشید که نمیدانم چجور یجبران کنم یگانه عزیز بمانند خواهر و هومن عزیز بمانند برادر مرا تنها گذاشته وراهنما ومشاورمن بودند در وبلاگ بخصوص قالب این وبلاگ که عیدی هومن عزیز در نوروز 83 بوو کارهای بسیاریکه بدون هیچ چشم داشتی برا یمن هانجام دادکه هیچ وقت فراموشنخواهم کرد

خانم سارا(حرفهای برای گفتن ) که بنظر من از روانشناسان خوب کشورمان هستندکه زمانی که وضعیت روحی مناسبی نداشتم به کنک من امدند ساعتها پای حرفهای من نشستند با حوصله و در بهبود ی من خیلی مفید بودندکه همنیجا ازایشان هم تشکرمیکنم

بهار عزیز اوهم خیلی درهمین وضعیت بهرانی من را تحمل کرد وحرفهایمرا گوش داد و در بهبودی من خیلی کمک کرد

مامان عزیزم یا مادرخانمی ویا خانم دکتر ..... در درمان من خیلی زحمت کشیدند وراهنمای های خوبی بمن کردند که همینجا ازایشان تشکرمیکنم  انشالله خداوند تنها فرزند این عزیز را خواهر کوچولو خودم پریسارا برای او وپدر مهربانم نگه بدارد

و تشکر مخصوص از بسیاری ازعزیزان که منرا دراین یکسال همراهی کردند تنهایم نگذاشتند

(عشق یعنی)-(تا مرز رهایی)-(سایبان عشق)-( Maryam, Me & Myself )-(مجنون عشق این همه لیلی)-(کودک 18ساله)-(غروب دریا)-(تمام دنیا یک قطره شبنم است)-(آه عشق زود گیرد دامن عشق را)--(همیشه بهار)-(حیال بارانی)- (یادداشتهایی به رنگ صورتی)-(فروغ لایزال)- (همه تنهایی ها بامن رفیقن)- (عروسک کاغذی)-(چشمان بارانی من)-(پریسا دنیا یخوشبختی)-(قصه شهر سکوت)-(یک دختر کوچولو)-(تارهای نقره ای)-(حرفهای برا ی گفتن )-(دختر همیشه تنها)- -(صبورا)-(الناز)- (سارا)-(پانیا)-(مونس)-(شکوفه)- (واله)- دختر دنیا-سمانه -داریوش- در اوج تنهایی- مریم –مهربانو-زهرا- یلدا-بهروز-تنها بیادتو-آدمکها-یادیاز خاطرات گذشته-سرخ به رنگ عشق-دوقولوهای عاشق سارا زهرا-با من بمان غریبه – طوقی پرشکسته-همین حوالی ها-آپاچی بزرگ -عشق مشق – خیبر شکن-مرجان رمانتیک- هفت اقلیم-نسیم صبا-دیار محبت-خلوت خدایی-عشق را بنیاد برناکامی-ادمکها-رها تر از پرنده-صنم – افسانه-مریم – صادق تر ازآینه-الهه –

اگر دوستی را فراموش کردم امیدوارم مراببخشد